Kita mempunyai minat yang sama...

View previous topic View next topic Go down

Kita mempunyai minat yang sama...

Post  mr.jackyll @ faizul on Mon Sep 29, 2008 1:01 pm

kenapa korang semua minat sangat nak jadi pegawai tentera? cyclops

mr.jackyll @ faizul
Admin
Admin

Posts : 38
Join date : 2008-09-28
Age : 26

View user profile http://faizul.forumotion.net

Back to top Go down

Re: Kita mempunyai minat yang sama...

Post  TabikSpring on Mon Sep 29, 2008 4:17 pm

hahahaha
soalan yang subjektif
kalau jawapan dalam temuduga kompom x betul
tapi nie ikhlas hati

sudah tentu gaji dia sedap
bleh jalan2 tgk tempat orang
bergaya
org tgk pon semacam jer
leh kawin bawah pedang
bila bersara nanti akan ada kat depan nama kita cth Jenaral (B).............

yang penting sentiasa dihadapan

TabikSpring
leftenan muda
leftenan muda

Posts : 5
Join date : 2008-09-29

View user profile

Back to top Go down

Re: Kita mempunyai minat yang sama...

Post  mr.jackyll @ faizul on Thu Oct 02, 2008 9:35 am

hahaha....betul tu,kalau kita meninggal masa berkhidmat,nak tanam pun ikot istiadat tentera dan dapat pampasan lagi,bukan sikit,puluhan2 ribu tu...

TS,kalau ko ditanya soalan yang sama,ko nak jawab pe??

mr.jackyll @ faizul
Admin
Admin

Posts : 38
Join date : 2008-09-28
Age : 26

View user profile http://faizul.forumotion.net

Back to top Go down

Re: Kita mempunyai minat yang sama...

Post  miera29 on Mon Oct 27, 2008 2:08 am

bg aku plak......sama ngan TS yg bleh kawin lalu bawah pedang tu jek......huhu
yg lain......secara jujur nye.....tak kesah la kalau org nak cakap aku hipokrit ke ape.....
ni btol2 dari hati nurani aku.....bab gaji tu tak la pandang sgt........
kalau rajin....insyaAllah keje kat luar pon bleh dapat gaji tinggi kan.....
bg aku keje pakai uniform ni........of course la nampak smart ye tak......cm unit uniform kat skolah la......
kalau yg pakai uniform ni mesti semua org tengok je.......bangge tuuu....
Cool

aku...kalau nampak askar je......tak kesah la air force ke....navy ke....army ke.....
rasa best giler...semangat tu berkobar2........
kalau nampak kat luar...walaupon diorang tak pakai uniform...just slack ngan kemeja pon..aku leh kenal yg diorang tu askar......
lagipon...aku kan membesar kat kem.....so,semua tu dah sebati ngan hidup aku......tak boleh dipisahkan...
walaupon cuba utk minat keje lain....tp dalam kepala otak ni dok pikir nak jadi askar jugak.....

tu la....serba sikit nape aku minat nak jadi askar....hehe Laughing

miera29
leftenan muda
leftenan muda

Posts : 10
Join date : 2008-09-29
Age : 28
Location : perak-petaling jaya

View user profile

Back to top Go down

faizul.nak tanya sket

Post  asnorm_4700 on Tue Nov 24, 2009 6:08 pm

hm...adik saya berminat dengan kolej TD ni....so nak tanya la..kat mana leh dapatkan borang kemasukan kTD ni?? ni num saya 0194742256 misal kata ada maklum at lebih lanjut... harap dapat bantu...

asnorm_4700
leftenan muda
leftenan muda

Posts : 2
Join date : 2009-11-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Kita mempunyai minat yang sama...

Post  Sponsored content Today at 5:50 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum